Průzkum komunikace benefitů 2016


Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail to someonePrint this page

Kažodoroční průzkum komunikace benefitů (Benefits Communication Survey), realizovaný společností Aon Hewitt ve 28 zemích regionů EMEA a APAC, zná své výsledky! Do průzkumu se koncem roku zapojilo i 105 společností z různých odvětví z České republiky.

Letošní výsledky ukázaly, že 77 % společností v regionu EMEA a 84 % společností v regionu APAC informuje své zaměstnance o celkové hodnotě odměňovacího balíčku. Polovina všech dotázaných společností je ale přesvědčena, že jejich zaměstnanci rozumí firemní politice Odměňování a benefitů (Compensation & Benefits) jen velmi málo.

  • Jaké jsou v této oblasti nejčastější praktiky společností v regionu i v České republice?
  • Jak společnosti využívají rozpočet určený na aktivity spojené s komunikací benefitů a odměňování?
  • Jaká je situace v okolních zemích?

To vše ukáží výsledky Průzkumu komunikace benefitů 2016, který sleduje trendy ve způsobech, jakými společnosti informují své zaměstnance o benefitech a celkovém odměňování.

Jak získat výstup ze Průzkumu komunikace benefitů 2016?

Tuto zprávu zdarma poskytujeme účastníkům  Průzkumu komunikace benefitů / EMEA Benefits Communication Survey 2016. Účastníci průzkumu obdrželi e-mailem kód ke stažení, který jim zprávu zpřístupní.

Všem zúčastněným společnostem děkujeme, že se do letošního ročníku průzkumu zapojili. Tím, že jste se s námi podělili o svůj pohled na tuto problematiku, jste napomohli objektivitě průzkumu a kvalitě poskytovaných výsledků. Díky tomu máme možnost se s Vámi podělit o relevantní podklady, které Vám přinesou užitečné informace pro Vaši každodenní praxi.

S ohledem na její mezinárodní charakter je zpráva k dispozici pouze v anglickém jazyce.

Výstup z Průzkumu komunikace benefitů 2016 naleznete ke stažení ZDE

(Budete vyzváni k zadání přístupového hesla, které jsme s Vámi sdíleli v e-mailové zprávě)

Pokud jste se průzkumu nezúčastnili, a přesto máte zájem se dozvědět více o trendech v komunikaci benefitů a odměňování, neváhejte nás kontaktovat. Kontaktujte nás také v případě, že jste účastníci průzkumu a zajímají Vás výsledky i za jiné země, než které jsou standardní součástí výstupu.

Kontaktujte nás