Značka zaměstnavatele


Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail to someonePrint this page

Je vaše značka skvělé místo pro práci? Jak to vidí Vaši lidé a jak potenciální zaměstnanci na trhu? A co více, jsou oba tyto pohledy v souladu? Především v době ekonomického růstu je práce se značkou zaměstnavatele klíčová pro přilákání a udržení talentovaných zaměstnanců.

Aon Hewitt poskytuje porovnání interního a externího pohledu na Vaši značku.

Výstupem naší práce s externími a interními cílovými skupinami je kvalitativní analýza identifikující ty oblasti, které jsou pro budování silné značky zaměstnavatele skutečně důležité.

Jak to probíhá?

Prostřednictvím diskuzních skupin intenzivně pracujeme s interními i externími cílovými skupinami. Cílové skupiny současných i potenciálních zaměstnanců definujeme ve spolupráci a podle potřeb konkrétního klienta.

V těchto skupinách následně zjišťujeme pověst společnosti na trhu práce, známost a atraktivitu společnosti, konkurenci na trhu práce a její komparativní výhody a nevýhody. Ve významných aspektech Vaší značky porovnáváme a analyzujeme pohled obou stran – externí a interní.

branding

 

Chci vědět více!

Budujte Vaši značku jako skvělé místo pro práci!

Kontaktujte nás